قوانین



وب آپتیک پلتفرم ارائه خدمات سایت بصورت آنلاین است، استفاده از خدمات این وبگاه به معنای آگاه بودن، پذیرش و قبول شرایط و تعهدات مندرج در این توافقنامه از سوی کاربران تلقی می‌شود. لطفا به دقت آن را مطالعه نمایید:



تعاریف

در این توافقنامه اصطلاحاتی به کار رفته است که معانی معادل آنها در ذیل ذکر شده است.

وب آپتیک : پلتفرم ارائه خدمات سایت بصورت آنلاین می باشد.

کاربر : هر شخص حقیقی و حقوقی که اقدام به استفاده از خدمات وب آپتیک نماید.

حساب کاربری : نمایه هر کاربر در وب آپتیک، حساب کاربری همان کاربر محسوب می شود.



مقررات عمومی :

1-وب آپتیک خدمات سایت بصورت آنلاین می باشد.

2- هزینه کلیه خدمات در وب آپتیک برحسب "ریال" ارائه می گردد.

3- کلیه مکاتبات به صورت کتبی خواهد بود که از طرف وب آپتیک از طریق ایمیل به نشانی info@weboptic.ir می باشد و مکاتبات کاربران نیز از طریق ایمیل ثبت شده ایشان در زمان ثبت نام خواهد بود.

3- در صورتی که پرداخت کاربر به صورت ناموفق انجام پذیرد و مبلغ از حساب کاربر کسر شده باشد این مبلغ طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت ناموفق به حساب پرداخت کننده برگشت می گردد، در صورت عدم برگشت طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت می بایست اطلاعات دقیق پرداخت را از طریق شماره تماس پشتیبانی 01152245088 برای وب آپتیک اعلام گرددتا پیگیری های لازم صورت گیرد.

4- از ارائه خدمات به وب سایتهایی که خدمات آنها مغایر با قانون کسب و کارهای آنلاین جمهوری اسلامی ایران باشد معذوریم و در صورت مشاهده مغایرت، اکانت مربوطه مسدود و در صورت خرید پکیج هزینه پرداختی نیز به عنوان بخشی از تخلف از قوانین وب آپتیک عودت داده نخواهد شد. در صورت تغییر کاربری وبسایت های سرویس گیرنده از وب آپتیک پس از ثبت نام ، وب آپتیک هیچ مسئولیتی در قبال وبسایت های مذکور و محتوی آنها نخواهد داشت.

5- تیم وب آپتیک اجازه دارد در هر زمان به روزرسانی های جدید برای تمام قسمت ها و ... بدون اطلاع قبلی ارائه نماید.

6- مطابق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک، کاربر می تواند طی مدت حداقل ۷ روز کاری ، از سرویس خریداری شده انصراف دهد. وب آپتیک در این صورت موظف است عین مبلغ دریافتی را مطابق بند ج ماده ۳۸ به کاربر مسترد نماید.



فورس ماژور :

1- هیچ یک از طرفین این توافقنامه به دلیل قصور یا تاخیر در اجرای تعهداتش به دلیل حصول شرایطی که فراتر از کنترل معقول وی باشد، مسئول نخواهد بود. این موارد شامل موارد ذیل است اگرچه محدود به آن ها نیست: آتش سوزی، سیل، زلزله، تصادف، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، قطع برق، قطع شبکه و حوادث ناگهانی و غیرقابل پیش بینی طبیعی و …



حل اختلاف :

1- این توافقنامه طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است. هر گونه اختلاف راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن برای داوری به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان ارجاع می شود. نظر شورای انتظامی استان قطعی و لازم الاجراست. شرط داوری حاضر موافقتنامه ای مستقل از قرارداد اصلی تلقی می شود و در هر حال قابل اجراست.