چگونه بصورت آنلاین فاکتور فروش صادر کنیم؟

در این پست به صدور فاکتور آنلاین خواهیم پرداخت...

انتشار توسط رضا صادقی 1398/10/07

به نام خدا

مشاهده ویدئو این آموزش در آپارات


در این پست به چگونگی صدور فاکتور به صورت آنلاین در سایت وب آپتیک خواهیم پرداخت.

ذخیره فاکتور ها در سامانه فاکتور آنلاین بهمراه ارسال پیامک به مشتری

 

سایت وب آپتیک دارای یک بخش فاکتور آنلاین بوده که بیش از یک دهه از فعالیت این صفحه می گذرد. در این صفحه کاربران به راحتی میتوانند اطلاعات مشتری خود را وارد نموده و کالای خود نیز وارد نمایند و سپس به چاپ فاکتور مورد نظر اقدام نمایند.

از مزایای این صفحه می توان به رایگان بودن آن اشاره نمود. علاوه بر رایگان بودن نیازی به ثبت نام و ورود نیز نمی باشد. به طور معمول توسط این صفحه روزانه پانصد فاکتور ایجاد و چاپ می شود.

این فاکتور ساز به صورت یک صفحه ای بوده و کاربر تنها می تواند مشخصات را تایپ نماید و سپس آن را چاپ کند بطوری که قادر نخواهد بود فاکتور ها ذخیره نماید.

صدور فاکتور بصورت آنلاین

 

لذا وب آپتیک در سال 1398 اقدام به راه اندازی بخش جدیدی با عنوان سامانه فاکتور آنلاین نموده که کاربر بعد از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود در سامانه فاکتور آنلاین به راحتی به صدور فاکتور های خود می نماید و همچنین قادر است فاکتور های خود را ذخیره نموده و در هر زمان به آرشیو فاکتور های صادر شده خود مراجعه و هر کدام از فاکتور ها را ویرایش نماید.

سامانه فاکتور آنلاین - صدور فاکتور بصورت آنلاین - دفتر معین آنلاین - ارسال پیامک به مشتری

امکاناتی از قبیل کپی از فاکتور و صدور فاکتور جدید نیز در دسترس کاربر است. یکی از قابلیت های جالب سامانه فاکتور آنلاین سامانه پیامکی خاص آن می باشد.

ارسال پیامک جزئیات فاکتور صادر شده به مشتری توسط سامانه فاکتور آنلاین

به طوری که کاربر پس از صدور فاکتور تنها با یک کلیک می تواند جزئیات فاکتور صادر شده را به موبایل مشتری خود پیامک نماید. همراه با این پیامک توضیحاتی در مورد نحوه پرداخت مبلغ فاکتور به مشتری نیز ارسال می گردد. این امر سبب راحتی هرچه بیشتر فروشنده و مشتری یا خریدار می شود.

در سامانه فاکتور آنلاین قابلیتی به نام دفتر معین آنلاین وجود داشته که به کاربر این امکان را می دهد که تنها با یک کلیک دفتر معین اشخاص را با توجه به فاکتور های صادر شده و دریافتی ها از مشتری مشاهده نماید.

آرشیو فاکتور های صادر شده در سامانه فاکتور آنلاین

دفتر معین آنلاین در سامانه فاکتور آنلاین

دفتر معین بصورت آنلاین - نمایش بستانکاری و بدهکاری مشتری با یک کلیک

ثبت نام در سامانه فاکتور آنلاین رایگان است و اطلاعات زیادی در زمان ثبت نام از کاربر تقاضا نمی شود. جهت ثبت نام در این سامانه اینجا کلیک کنید. یا در صورتی که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اید اینجا جهت ورود کلیک کنید.